RePLAY väljakutse uuendused

RePLAY hooaja väljakutse uuendused

Uuendus 20 november 2020

U08 – SÕUDEERGOMEETER – Vaba ratas võib koguda enda alla rohkelt tolmu ja sellises situatsioonis võib see hakata väljaspool suurt ringi mudeli poole tagasi libisema. Puhastage vaba ratta alumist osa tolmulapi või märja lapiga, sest see võib olukorda parandada. Tuletame meelde, et sellises olukorras, kus missioonimudeli vigane käitumine põhjustab punktikaotuse, siis ollakse alati meeskonna poolt ja antakse punktid siiski (R25 – Kahtlusest kasu saamine).

U07 – R01 – VARUSTUSE PUNKTI 5 UUENDUS – LEGO® MINDSTORMS® Robot Inventor robootikaplatvormi võib ametlikult kasutada FIRST LEGO League Challenge programmis. Lubatud Robot Invetoriga on sõnastus järgmine:

  • Elektrilisi LEGO elemente võib kasutada ainult järgnevalt: (LEGO Education SPIKE™ Prime ja
    MINDSTORMS® EV3 on välja toodud, kuid MINDSTORMS® Robot Inventor ning samuti NXT ja RCX on ka lubatud).

19 oktoober 2020

U06 – BOCCIA SELGITUS – missiooni M08 jaoks – Boccia missiooni juures ei pea raami või sihtkoha juurde kuubikute paigutamiseks kasutama Boccia sihikut.  Siiski peab kollane kuubik olema mängu alguses Boccia sihiku peal ja kuubikute paigutamine peab olema autonoomne (roboti poolt).

U05 – KUMMIKEKSU ALAD – keksu alad missiooni M04 jaoks – Siin mõeldakse alla lastud pingi mustade raamide sees/all olevaid alasid (loe: pink peab olema alla lastud). Siin ei mõelda ainult nn matil olevat joonistust.  Kokku on 4 sellist ala. Selles missioonis saab teenida 10 punkti iga ala eest, kuhu on kuubik paigutatud (olenemata kuubikute arvust seal alas).

4 August 2020

U04 – TANTSIMISE PUNKTID – M07 punktide saamise võimalikud viisid on need:


Aga tegelikult on punktide andmine natukene keerulisem. Kui jätta kõrvale kahtlusest kasu saamise aspekt, siis saab tantsimise eest punktid alati, va juhul kui kohtunik ütleb selge sõnaga, et ta EI NÄINUD, et kontroller oleks sinise kriidijoone sees matsi lõpus käinud (tantsinud).

U03 – TÄPSUSKETASTE PAIGUTUS – Kui võistlete väljakul, mille kõrval kohtunikku ei ole, siis paigutage täpsuskettad ikkagi neile ette nähtud valgesse kolmnurka. Sellisel juhul alustavad kõik meeskonnad samasuguste väljaku seadistustega ja teie robot ei harju ära nn tühja kohaga.

U02 – KORVPALLI MUDELI SILDI PARANDUS – Robotimängu reegliteraamatus on suurel väljakul märgitud korvpalli missioon M04, aga tegelikult peaks olema M05.

U01 – MISSIOONI M08 JAGAMISE TÄPSUSTUS – Kui teie robot saadab kuubiku teisele poole väljakut ja te võistlete selles matsis üksinda, siis antakse teile automaatselt 25 jagamise missiooni punkti. Sellisel juhul: Te saatsite kuubiku teisele poole, te tegite oma osa ära ja saite 25 punkti, aga te ei saanud vastu kuubikut, mida mujal kasutada.